Przetwarzanie danych osobowych w Business Cubes 

(Business Consulting Rafał Macoch)

Szanowni Państwo,

W dniu 25 maja 2018 r.  weszły w życie nowe przepisy regulujące ochronę danych osobowych. Stało się to za sprawą Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO). W związku z powyższym przekazujemy Państwu informacje w jaki sposób przetwarzamy Wasze dane osobowe.

Na niniejszej stronie znajdziecie Państwo informacje dotyczące:
1.    Administrator Danych
2.    Uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych
3.    Pozyskanie danych i cel ich przetwarzania
4.    Odbiorcy danych
5.    Czas przechowywania danych
6.    Dobrowolność podania danych oraz uprawnienia w zakresie przetwarzanych.
7.    Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany

1.    ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania danych osobowych jest firma Business Consulting Rafał Macoch, z siedzibą w Radomiu przy ul. Urodzajnej 4C/1 prowadząca portal dla przedsiębiorców pod adresem www.businesscubes.pl Firma reprezentowana jest jednoosobowo przez właściciela p. Rafała Macoch.
 
2.    UZYSKANIE INFORMACJI O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Każdorazowo w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z nami pod adresem: biuro@businesscubes.pl lub pocztą tradycyjną Business Consulting Rafał Macoch, ul. Urodzajna 4C lok 1 26-600 RADOM z dopiskiem „RODO – BUSINESS CUBES”
 
3.    CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  • Zawarcie i wykonanie umowy, w tym kontaktowanie się z klientem w związku z jej realizacją. (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • Umożliwienie wykonania umowy naszym partnerom, którzy przekazują nam dane swoich klientów celem realizacji oferowanych usług. (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO; CEL: Prawnie uzasadniony cel to umożliwienie klientom naszych partnerów korzystania z naszych usług.)
  • Rozpatrywanie skarg i reklamacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  • Dochodzenie roszczeń związanych z zawartą umową. (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO,  CEL: Windykacja należności i prowadzenie postępowań sądowych, a następnie egzekucyjnych.)
  • Archiwizowanie dokumentacji, tj. umów i dokumentów rozliczeniowych. (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  • Prowadzenie własnych działań marketingowych bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej oraz z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (podstawa prawna: : art. 6 ust. 1 lit. f RODO, działania z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej prowadzone są na podstawie uzyskanych zgód zgodnie z odrębnymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie, CEL: prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną  działalność)
  • Obsługa zgłoszeń przesyłanych za pośrednictwem formularzy kontaktowych (podstawa prawna: : art. 6 ust. 1 lit. f RODO, CEL: udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia oraz zapytania handlowe przekazywane z wykorzystaniem formularzy kontaktowych lub w innej formie, w tym przechowywanie wniosków i udzielonych odpowiedzi celem archiwizacji, prowadzenia statystyk oraz zachowania zasady rozliczalności).
4.    ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe możemy przekazywać innym podmiotom, które będą je przetwarzały. Podmioty te to w szczególności:

  • Kooperanci handlowi (banki, firmy leasingowe oraz inni współpracujący kontrahenci)
  • Podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską
  • Banki w przypadkach koniecznych do dokonania rozliczeń finansowych
  • Orany Państwowe lub inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa w przypadku wykonywania przez nas obowiązków ustawowych.
  • Inne podmioty wspierające naszą działalność na zlecenie.

 

5.    CZAS PRZECHOWYWANIA DANYCH

Jeżeli przepisy szczegółowe nie stanowią inaczej dane przechowujemy przez następujące okresy:

  • Dokumenty rozliczeniowe – ewidencje podatkowe i prowadzone księgi oraz wszelkie związane z rozliczeniem podatków dokumenty do czasu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.
  • Dokumenty związane z rękojmią – przetwarzane są przez 1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji.
  • Dane gromadzone dla celów marketingowych – do czasu wniesienia sprzeciwu lub wycofania udzielonej uprzednio zgody.
6.    DOBROWOLNOŚĆ PODANIA DANYCH ORAZ UPRANIENIA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH

Każdej osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz, o ile przewidują to przepisy RODO i nie wyłączają przepisy szczegółowe prawo, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (o ile dane przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).

W sytuacji gdy przetwarzanie, którego dokonujemy narusza przepisy RODO posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych https://uodo.gov.pl.

Podanie danych jest niezbędne w sytuacjach, w których konieczne jest zawarcie umowy z Business Consulting Rafał Macoch lub jego kooperantami. Determinuje to wówczas możliwość wykonania stosownej usługi. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.

7.    PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W SPOSÓB ZAUTOMATYZOWANY
 
Dane osobowe nie będą wykorzystywane w procesach zautomatyzowanego profilowania.