Czym jest MailStore?
Mailstore to oprogramowanie dedykowane do archiwizacji poczty, dowolnego producenta i usługodawcy. Rozwiązanie, które pozwala na archiwizację poczty zaawansowanych serwerów takich jak Microsoft Exchange, czy rozwiązań klasy Kerio Connect i IceWarp, opensource, jak również usług Gmail i Office 365.
Program pozwala na współpracę w ramach wielu formatów plików pocztowych w tym eml, obsługuje oraz porządkuje także archiwa typu pst. Program pozwala na stały dostęp do archiwum poczty poprzez dedykowanego webmaila lub konfigurację dowolnego klienta poczty IMAP.
Zastosowanie Mailstore pozwala na ochronę serwera poczty przed przeciążeniem, pozwala skutecznie „odchudzić” zasoby pamięciowe lub bazę poczty przenosząc dane do własnej bazy w której następuje optymalizacja danych, mechanizm ten pozwala na znaczne oszczędności w przestrzeni serwerowej. Niemiecki producent Mailstore zadbał o to żeby produkt spełniał wymogi legislacyjne Unii Europejskiej w tym GDPR (General Data Protection Regulation, popularnie zwane RODO)
Czego potrzebował nasz klient?
Klient poszukiwał rozwiązania, które pozwoli:
- zarchiwizować wszystkie pliki PST pracowników oraz da do nich dostęp osobom uprawnionym,
- mimo stosowanych ograniczeń w firmie odnośnie wielkości pojedynczej wiadomości, pozwoli odłożyć do repozytorium starsze wiadomości, zwłaszcza te zawierające duże załączniki (PDF, DOC, DOCX, XLS, XLSX), przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości i dostępności tych danych
- wprowadzi mechanizm automatycznej archiwizacji wszystkich wiadomości wchodzących i wychodzących z firmy (potrzeby archiwizacyjne, dokumentacyjne, prawne, dowodowe)
- klient chciał również mieć możliwość udostępnienia zasobów pocztowych osób odchodzących z firmy ich przełożonym lub następcom w celu zabezpieczenia ciągłości korespondencji z kluczowymi klientami firmy
Scenariuszy użycia tego rozwiązania jest znacznie więcej. W trakcie prowadzonych rozmów, a nawet samego wdrożenia pojawiły się kolejne obszary w których zastosowanie MailStore przynosi wymierne korzyści organizacji.
Wdrożenie
Aby potwierdzić możliwości systemu wstępnie wdrożyliśmy rozwiązanie w formie pakietu próbnego (licencja trial – 30 dni). Po implementacji i sprawdzeniu działania klient zdecydował się na zakup licencji.
Produkt licencjonuje się per skrzynka pocztowa (podlegająca archiwizacji). W przypadku tego wdrożenia dostarczyliśmy ponad kilkadziesiąt licencji.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani archiwizacją poczty, macie podobne problemy, bez względu na ilość skrzynek w firmie (kilka, kilkaset) zachęcamy do kontaktu. Chętnie opowiemy o szczegółach tego konkretnego rozwiązania lub innych możliwych do implementacji w Waszych środowiskach rozwiązań.
Premier Partner w Polsce : SUNCAPITAL sp. z o.o.
https://www.suncapital.pl/
Zadzwoń do nas na +48 725 76 75 74, napisz: biuro@businesscubes.pl lub skorzystaj z formularza TUTAJ